نماينده مردم گلپايگان:

سالن بيداري اسلامي حق مطلب را به جا آورده است

1391/02/19-08:30

سيد محمد حسين ميرمحمدي گفت: تصویری که كتاب ها، ناشران و سالن بيداري اسلامي از حركت انقلابي كشور‌ها و موج بیداری اسلامی به نمایش گذاشته است، به واقع توانسته حق مطلب را به جا آورد.

سيدمحمدحسين ميرمحمدي، نماينده مردم گلپايگان و خوانسار در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع رساني بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌‌المللي كتاب، این نمایشگاه را زمینه ساز تعامل انديشه و بروز ابتكارات و خلاقيت در كشور دانست و عنوان كرد: مسئولان برگزاري این نمايشگاه با بررسی بيست و پنج دوره برگزاری آن و مرور دوره‌هاي پيشين سعي كرده‌اند نقاط ضعف موجود را شناسايي و رفع كنند، بر این اساس در این دوره ما شاهد برپایی نمایشگاهی موفق‌تر از دوره های گذشته هستیم.

وي تاکید کرد: استقبال مردم، ناشران، نويسندگان و چهره‌هاي فرهنگي نشان دهنده كوشش متوليان این رویداد فرهنگی است.

نماينده مردم گلپايگان و خوانسار در خانه ملت با تاكيد بر ضرورت وجود فضايي منحصر به نمايشگاه بين المللي ادامه داد: فكر مي‌كنم با فراهم آوردن این امکان جلوه نمايشگاه بين‌المللي در جهان دوچندان شود.

ميرمحمدي درباره ميزان اهميت افتتاح سالن بيدراي اسلامي، گفت: بحث بيداري اسلامي كه در دنيا با آن مواجه‌ايم، واقعيتي غيرقابل انكار است. بسياري مي‌خواهند اين حركت و جوشش را به نفع كشورهاي غيراسلامي مصادره كنند. اما شواهد و اسناد نشان مي دهد سرمنشاء تمامی اين جوش و خروش‌ها انقلاب اسلامي ايران است. ما نيز به عنوان متولي اين امر وظيفه داريم پيام اين انقلاب را به گوش جهانيان برسانيم.

وي همچنين با اشاره به حضور ناشران كشورهايي نظير مصر در این دوره از نمایشگاه اظهار كرد: تصویری که كتاب ها، ناشران و سالن بيداري اسلامي از حركت انقلابي كشور‌ها و موج بیداری اسلامی به نمایش گذاشته اند، به واقع توانسته است حق مطلب را به جا آورد.

به ما بپیوندید: