رویدادهای غرفه ایران در هفتمین روز نمایشگاه کتاب بغداد بیست‌وچهارم؛

سفیر ایران در عراق از غرفه جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد

1402/06/23-16:14

سفیر ایران در عراق از غرفه جمهوری اسلامی ایران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، محمد کاظم آل‌صادق، سفیر ایران در عراق یک‌شنبه (دوم مهر ماه ۱۴۰۲) از غرفه جمهوری اسلامی ایران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد بازدید کرد.  
 
محمد کاظم آل‌صادق در این بازدید با آثار عرضه شده از سوی ایران در نمایشگاه کتاب بغداد بیست‌وچهارم آشنا شد و در ادامه از غرفه سایر ناشران ایرانی حاضر در این نمایشگاه نیز بازدید کرد. 
 
برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان(عج) 
همچنین در هفتمین روز از برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد، بعد از نماز مغرب و با به پایان رسیدن شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت امام زمان(عج)، نشست فرهنگی با موضوع «مهدویت و انتظار» با حضور حاج حمید مختص آبادی، مشاور وزیر فرهنگ عراق در غرفه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.   
 
حاج حمید مختص آبادی به زبان عربی درباره ظهور امام زمان(عج) و موضوعات مورد اشاره شهید محمدباقر صدر در آثارش صحبت کرد و گفت: شهید صدر دجال عصر امام زمان(عج) را فرهنگ غرب می‌داند که هر پنج نشانه را هم دارد و باید با این فرهنگ مبارزه کنیم. 
 
وی در ادامه بیان کرد: بزرگترین اتفاق در راستای ظهور، انقلاب اسلامی بود. امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی علاوه‌بر آزادی ایران از طاغوت یکی از زمینه‌های ظهور امام زمان(عج) را نیز فراهم کرد.
 
بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد با حضور ناشرانی از کشورهای عراق، ایران، لبنان، مصر، مراکش، سوریه، آمریکا، اردن، امارات متحده عربی، کویت، ترکیه و عربستان از بیست‌وهفتم شهریور تا هفتم مهرماه ۱۴۰۲ میزبان علاقه‌مندان است.

به ما بپیوندید: