وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد:

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصتی برای گردشگری فرهنگی است

1403/02/28-21:17

محمدمهدی اسماعیلی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را فرصتی برای گردشگری فرهنگی دانست و گفت: نمایشگاه یک رویداد بزرگ است و در آن صرفاً به خرید کتاب توجه نشده، بلکه برنامه‌های متنوع فرهنگی در دل آن اجرا می‌شود.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، درباره فرصت گردشگری و نمایشگاه کتاب بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مجموعه‌ای موسع در قلب تهران است و این رویداد بزرگ صرفاً به خرید کتاب اختصاص ندارد، بلکه زمینه سیر و سیاحت و گردشگری فرهنگی نیز در آن پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: اجرای بیش از هزار برنامه در دل نمایشگاه کتاب برنامه‌ریزی شده است. نشست‌ها، گردهمایی‌ها و تجمع‌های مردمی با محور ادبی و علمی فضای مطبوعی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه ایجاد می‌کند. از برگزارکنندگان نمایشگاه برای این همه برنامه متنوع در این رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی تشکر می‌کنم.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: