مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح:

نمایشگاه کتاب در امنیت خوبی برگزار می‌شود

1403/02/29-18:07

سردار حسین اشتری با اشاره به اینکه کتاب‌های حوزه فرهنگی، امنیتی و دفاعی را دوست دارم، گفت: خوشبختانه نمایشگاه کتاب با وجود مراجعه میلیونی مردم، در امنیت و آسایش کامل برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین اشتری، مشاور عالی رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، شنبه ۲۹ اردیبهشت با استقبال یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه کتاب بازدید و از برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی در امنیت و نشاط کامل ابراز خرسندی کرد.

سرتیپ پاسدار اشتری با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب گفت: حضور مداوم و طولانی مدت رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب نشان از اهمیت موضوع کتاب دارد و همه، به‌ویژه مسئولان باید از بازدید ایشان الگو بگیریم.

وی حضور رهبر انقلاب در نمایشگاه را موجب دلگرمی دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه دانست و بیان کرد: دقت نظر و اشراف رهبری فقط مربوط به حوزه کتاب، کتابخوانی و فرهنگ نیست، بلکه ایشان با دوراندیشی و اقتدار بر همه حوزه‌ها اشراف دارند. در حوزه‌های نظامی و امنیتی که خدمت ایشان می‌رسیم با اشراف و تسلط کامل در مورد مسائل صحبت می‌کنند و رهنمودهای خوبی ارائه می‌دهند.

رییس نمایشگاه کتاب تهران نیز ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری نمایشگاه گفت: نمایشگاه کتاب برای مخاطبان با موضوعات و سنین مختلف قابل استفاده است. در بحث‌های دفاعی و امنیتی هم ناشران خوبی حضور دارند و سازمان‌ها و نهادهای رسمی هم آخرین آثار خودشان را ارایه کرده‌اند.

وی با اشاره به بازدید بیش از سه ساعت رهبری از نمایشگاه گفت: ایشان با تامل و اشتیاق نمایشگاه را بازدید کردند و تسلط بسیار خوبی روی کتاب‌ها و نویسندگان داشتند. وجود ایشان نعمتی برای همه ماست که شخصیتی جامع و کم‌نظیر دارند.

سرتیپ اشتری در پایان گفت: به صورت ویژه از همکاران انتظامی که در برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند، سپاسگزارم.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: